divendres, 24 de novembre de 2017
  
 
ATENCIÓ AL CIUTADÀ > Informació d'interès > Preguntes més freqüents

Preguntes més freqüents

 

  • Puc canviar de metge de família i de pediatre?

Podreu canviar de metge de família i de pediatre dins del vostre centre d'atenció primària (CAP) si el que sol·liciteu té disponibilitat per atendre noves persones.

http://catsalut.gencat.cat/ca/ciutadania/serveis-atencio-salut/quins-serveis-ofereix-catsalut/atencio-primaria-comunitaria/lliure-eleccio-metge-cap/procediment/

 

  • Puc canviar de centre d’atenció primària?

Sí, sempre i quan al CAP que sol·liciteu els professionals encara tinguin disponibilitat per atendre més persones.

http://catsalut.gencat.cat/ca/ciutadania/serveis-atencio-salut/quins-serveis-ofereix-catsalut/atencio-primaria-comunitaria/lliure-eleccio-metge-cap/

 

  • Puc sol·licitar visita directament a l’especialista?

És el metge de família del vostre centre d'atenció primària qui us adreça a l'especialista. Des del mateix centre d'atenció primària us concertaran directament la visita a l'especialista.

 

  • Quin documents necessito per ser atès a l’Hospital de Terrassa o a un centre d'atenció primària?

Als nostres centres hi poden ser atesos tots els ciutadans que tinguin la targeta sanitària del CatSalut [www.gencat.net/catsalut], que els acredita com a usuaris de la sanitat pública. Porteu-la sempre que us visiteu als nostres serveis. També us caldrà a la farmàcia per obtenir els medicaments que us hem receptat.

En el cas de venir a través d'una mútua, cal portar una autorització.

 

  • Com puc sol·licitar / canviar o anul·lar una citació per visita?

Pot trucar al telèfon 937311039 de 09.30 a 16.30 de dilluns a divendres.
Li agraïrem que l'utilitzi també per comunicar-nos les anul·lacions, d'aquesta manera podrem aprofitar la citació per una altra persona.
També es pot posar en contacte amb nosaltres a l'adreça de correu electrònic: programacio@cst.cat

 

 

 

 

 
disseny Ingenia amb tecnologia Icnea